|
|
Autor |
Wiadomość |
Wtorkowy szał moszny
Moderator
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 0:29, 30 Lis 2008 |
|
Tutaj będą znajdować się karty postaci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wilczek
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany:
Sob 21:12, 29 Lis 2008 PRZENIESIONY Nie 0:30, 30 Lis 2008 |
|
Wzór:
Imię:Kaz
Rasa:Minotaur
Profesja:Wojownik
Umjejętności(maks 3)
Dobrze włada bronią,
Umie czytać runy,
Potrafi zakładać i rozbrajać pułapki
Histroria:Historia postaci.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wilczek dnia Sob 21:13, 29 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Grimmjow Jeaggerjaques
6. Espada
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Noches
|
Wysłany:
Sob 21:24, 29 Lis 2008 PRZENIESIONY Nie 0:31, 30 Lis 2008 |
|
Imię:Xaedon
Rasa:Człowiek(Barbażyńca,najemnik)
Profesja:Spiritysta
Umiejętnośći
-Potrafi wejść do śwaita duchów na kilka sekund,po czym wyskoczyć z niego w dowolnym punkcie w promieniu 20 m. od niego.
-Potrafi wytworzyć ostrze z energii spirytystycznej.Jest on zintegorwany z jego ręką.Może też je na ok.sekundę wydłużyć o 20 m.Pełni ono wtedy rolę czaru ofensywnego.
-Zna się na runach i innych pisamch magicznych.
Historia:Kiedyś był to łowca niewolników.Wielokrotnie on i jego banda napadali na pobliskie ludzkie osady i porywali z nich ludzi.Jego celem było zarobienie kasy po czym przejęcie kontroli nad jego kalnem i zdiminowanie innych. Jednak jego odział został wyrznięty,a on sam uciekł dop minotaurów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grimmjow Jeaggerjaques dnia Pią 19:37, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ojciec Dyrektor
Hobbit
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl, Silesia, Poland
|
Wysłany:
Sob 21:48, 29 Lis 2008 PRZENIESIONY Nie 0:31, 30 Lis 2008 |
|
Imię: Operator 158
Rasa:Człowiek, walczy dla tych, którzy dadzą więcej.
Profesja: Assasin
Umiejętności
-Świetnie się skrada i wspina po ścianach.
- Na parę sekund jest w stanie stać się niewidzialny dzięki kombinezonowi nasączonego magią.
- Włada językami Minotaurów i ludzi, co pozwala wprowadzać wroga w błąd.
Historia: Świetnie wyszkolony zabójca, radzi sobie dobrze również w otwartej walce. Uwielbia działać sam i infiltrować wroga.
A jak z bronią lads?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
AntropomorfizującyNonsens
Hobbit
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czyżowice
|
Wysłany:
Sob 23:05, 29 Lis 2008 PRZENIESIONY Nie 0:32, 30 Lis 2008 |
|
Ludzie złoci to jest RPG - rozpiszcie się toćkę w historii postaci. Bo:
Cytat: |
Rasowy najemnik z szczepu brabarzyńców.Walczy dla tego,kto więcej dal niego zapłaci. |
czy
Cytat: |
Świetnie wyszkolony zabójca, radzi sobie dobrze również w otwartej walce. Uwielbia działać sam i infiltrować wroga. |
mija się z celem. Swoją drogą, drogi Kocurze, mógłbyś nam wytłumaczyć co to za klasa spirytysta? Ciekaw jestem. Bo według mnie spirytzm to nauka która głosi, że w każdym jest czynnik myślący, który po śmierci odłącza się od ciała i poprzez reinkarnację wciela się w inne osoby. Jakoś mi to nie pasuje. Spirytualista też. No i ostatnia moja uwaga - RPG to nie hack'n'slash, a głównie odgrywanie postaci. Wasze postacie przypominają mi mega-wypak-przepak-conanów z niezwykle "bogatą" osobowością. Cóż to taka moja dygresja. Ja bym był za czymś ambitniejszym. Niemniej jednak jeśli zostanę przegłosowany sam taką zrobię (nawet łatwiej będzie, bo ile na to trzeba - 5 minut?). To tyle na początek .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ojciec Dyrektor
Hobbit
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl, Silesia, Poland
|
Wysłany:
Sob 23:55, 29 Lis 2008 PRZENIESIONY Nie 0:32, 30 Lis 2008 |
|
Do mojeg ogościa dochodzą dwa sztylety, które po modyfikacji łączą się w miecz jednoręczny (na wypadek otwartej walki) oraz kusza automatyczna z magazynkiem na 20 lub 100 bełtów ew. bełty zapalające, wybuchowe oraz ew. prowizoryczny celownik optyczny (to fantasy, więc normalnego scope'a raczej nie będzie).
Jak widzicie przeniosłem wszystko co związane z postaciami do jednego tematu. Właśnie taki zabieg powoduje, że unikniemy burdelu. Bez sensem jest upychanie wszystkiego w jednym wątku. Kiedy już wszystko się dogada będą tutaj jedynie opisy postaci i temat będzie idealną ściągawką zarówno dla graczy jak i dla GMa. Nie będzie trzeba niczego szukać w czeluściach głównego tematu - Pasta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grimmjow Jeaggerjaques
6. Espada
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Noches
|
Wysłany:
Pon 13:54, 01 Gru 2008 |
|
Ok...not to rozbuduje historię.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daniel121096
Gnom
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:12, 27 Gru 2008 |
|
Imię: Ksardas
Rasa: Pół-człowiek, pół-Demon
Profesja: Nekromanta
Umiejętności
-Przywoływanie demonów, oraz różnej maści potworów, jak np. kościotrupy.
-Umiejętność tworzenia i czytania run.
-Zna się na alchemii, potrafi utworzyć między innymi eliksir dzięki któremu na jakiś czas staje się nieśmiertelny.
Historia: Ksardas był niegdyś uczniem potężnego maga, tak potężnego, że, aż prawie nieśmiertelnego. Ksardas jednak znał słaby punkt swojego mistrza, swoją siłę zawdzięczał eliksirom. Mistrz uczył ucznia Alchemii, czytania i tworzenia run, jednak nie chciał mu wyjawić receptury na eliksir nieśmiertelności.
Ksardas żądny władzy, zniszczył wszystkie eliksiry Mistrza, następnie uwięził go w jego wieży.
Po kilku dniach, bo tyle wystarczyło by Mistrz stracił swoją nieśmiertelność, Ksardas wrócił, po czym zabił go, używając czarów.
Następnie znalazł recepturę na eliksir nieśmiertelności, jednak nie mógł go odczytać.
Spalił go ze złości i wtedy dziwna moc przeniosła go do świata zmarłych.
Śmierć zaproponowała mu potężną moc, bycie Nekromantą, w zamian miał spędzić zamknięty w wieży tyle czasu, dopóki nie utworzy własnej receptury na nieśmiertelność. Ksardas się zgodził. Utworzenie receptury zajęło mu całe 100 lat.
Jednak miał eliksir nieśmiertelności, więc śmierć mu nie zagrażała.
I wtedy dowiedział się o potężnym krysztale chaosu, który mógł mu dać jeszcze większą moc, oraz władze nad światem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wilczek
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany:
Sob 20:55, 27 Gru 2008 |
|
no ludki dawać, dawać!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daniel121096
Gnom
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 12:31, 28 Gru 2008 |
|
A jak moja historia???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grimmjow Jeaggerjaques
6. Espada
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Noches
|
Wysłany:
Nie 21:00, 28 Gru 2008 |
|
JA JUż MOJĄ DAŁEM!SAS NIECH SIĘ POŚPIESZY!
Nie krzycz-Wilczek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wilczek
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany:
Pon 15:19, 29 Gru 2008 |
|
Daniel121096 napisał: |
A jak moja historia??? |
w porządku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grimmjow Jeaggerjaques
6. Espada
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Noches
|
Wysłany:
Śro 14:42, 31 Gru 2008 |
|
Historia niezła.Chyba, jeżeli weźmiemy się za to , zrobie nową kartę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ojciec Dyrektor
Hobbit
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl, Silesia, Poland
|
Wysłany:
Pon 22:08, 05 Sty 2009 |
|
TO kiedy mam dać? Bo AFKowałem, i to długo. I finalnie nie wiem ocb
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wilczek
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany:
Wto 16:11, 06 Sty 2009 |
|
dawaj tę swoją postać. Będziemy grać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ojciec Dyrektor
Hobbit
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl, Silesia, Poland
|
Wysłany:
Wto 18:56, 06 Sty 2009 |
|
BOhater urodził się na granicy Ludzi i Gór na południu, niedaleko Morza Ognia.
Zawsze rajcowało go skrytobójstwo. W wieku lat 16 opuścił dom (zwiał) kochającego arystokratycznego ojca szukając wrażeń. Dostał się do gildii Skrytobójców bazującej na rozwoju mechaniki. Stosują oni wiele maszyn zamiast magii. Po paru udanych zamachach Bohater pokłócił się z mistrzem Gildii i ją opuścił. Pracuje teraz jako najemnik, zależy, kto więcej wybuli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grimmjow Jeaggerjaques
6. Espada
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Noches
|
Wysłany:
Pią 19:29, 09 Sty 2009 |
|
[quote="Kalam"]Swoją drogą, drogi Kocurze, mógłbyś nam wytłumaczyć co to za klasa spirytysta? Ciekaw jestem. Bo według mnie spirytzm to nauka która głosi, że w każdym jest czynnik myślący, który po śmierci odłącza się od ciała i poprzez reinkarnację wciela się w inne osoby. Jakoś mi to nie pasuje. Spirytualista też. quote]
Chodzi tu o gościa, który ma kontakty z duchami, potrafi wejść do ich świata.Nie nazwałem tego Shaman bo to nie klasa czarująca ale i tak robię nową kartę.
EDIT:A oto moja nowa karta
Imię:Byakuya
Nazwisko:Kuchiki
Rasa: Człowiek
Historia:
Byakuya pochodzi ze szlachetnego klanu państwa kwitnącej wiśni.Choć oficjalnie ów kraj to część państwa ludzi, to nieoficalnie rządzi się samemu. Władcą był wtedy Kazumaru Orochi. Jako, że Byakuya należał do arystokracji, dużo przebywał na dworze panującego. W wieku 12 lat zaczęto jego trening na wojownika. Byakuya zapowiadał się obiecująco.
Niestety, kiedy Byakuya miał 16 lat, stolica została zaatakowana przez Lorda Lacona(podczas kampani prosiłbym o możliwość spotkania o w celu zemsty), siostrzeńca króla ludzi, który na czele karnej ekspedycji za,mierzał podporządkować sobie niepokornych ludzi. Doszło do bitwy, którą wygrały wojska Lacona.
Kiedy Lacon wpadł do pałacu, Byakuya oglądał Sebonorakuzę - miecz dający użytkownikowi wielką moc, ale który mógl być dzierżony tylko przez tego, którego sam wybrał. Lacon zauważył Byakuyę, który był za młody aby brać udział w bitwie. Postanowił, że uczyni z niego swojego niweolnika. Kiedy rzucił się na niego Byakuya wyciągnął miecz. Lacon jako silneijszy i wprawniejszy pewnie wygrałby, ale kryształ, którym była otoczona Sebonorakuza pękł, a sam miecz poleciał do ręki Byakuyi. Lord LAcon uciekł bez ręki( na końcu walki Byakuya uwolnił połowę potęgi Sebonorakuzy, czyli kilkaset małych(ok. 3 cm.) ostrzy, kyóre kontroluje przez umysł Byakuya).
Jednak Kazumaru Orochi zginął, a na tron wstąpił jego brat - którego Byakuya nienawidził. Daltego odszedł on z osady, i zamieszkał u pustelnika - maga. Tam uwolnił prawdziwą potęgę Sebonorakuzy po raz pierwszy, jak również zobaczył jej avatara( ostrze ma duszę, kiedy chce coś powiedzieć Byakuyi, przybiera postać ok. 20 letniej dziewczyny z kwaitem wiśni w ręku). Jego potęga rosła, ale żeby ją zachować, Byakuya musiał przestrzegać kodeksu Ri. Kiedy dowiedział się o krysztale Chaosu, postanowił, że zemści się na Ludziach.......
Zdolności:
-Byakuya umie władać zaklęciami demonicznymi. Choć jest ich tylko kilka, to jednak są potężne, ale użycie potężnych powoduje np. osłabienie i da się je przełamać.
Zaklęcia to:
Biały pocisk
Zaklęcie tworzy promień o niewielkiej średnicy, który przeszywa wszystko co napotka na drodze.Działa tylko na niewielkie odległości.
Upadek niebieskiego ognia
Po użyciu zaklęcia przeciwnik zostaje zaatakowany błękitnym płomieniem
Powoduje wybuch o sile 2 granatów ręcznych.
Uderzenie
Zaklęcie tworzy czerwoną aurę wokół przeciwnika, całkowicie go paraliżując.
Czarna Trumna
Najsilniejsze zaklęcie Byakuyi. Po użyciu zaklęcia wokół ofiary tworzy się czarna trumna, która zadaje poważne rany lub zabija, gdy zaklęcie jest w pełni efektywne. Powoduje wyczerpanie wzywającego po użyciu, często nawet zemdlenie.Wbrew pozorom ktoś o potężnej sile magicznej czy fizycznej mógłby je przełamać.Poza tym kodeks Ri wymaga, aby na słabych przeciwnikach nie stosować silnych ataków.
-Sebonorakuza może zmieniać swoją postać.
1. Zwykłe ostrze
2. Rojowisko małych, osrtrych ostrzy o dł. ok. 3 cm.
3. Ostrza grupują się w rój, który krąży wokół Byakuyi(nie może on wtedy ruszyć się z miejsca). Może zato sterować ostrzami. We wroga atakuje wtedy kulami złożonymi z owych ostrzy.
4. Skrzydła Białego Imperatora - wywołuje zemdlenie i obrażenia rąk po użyciu. Tworzy 2 białe skrzydła na plecach Byakuyi. Jednak nie służą on do latania, ale do atakowania. Siła uderzenia takim skrzydłem jest potężna.Utrzymuje się przez 2 minuty.
- Szczerze nienawidzi ludzi działających dla króla, wiec zrobi wszystko, byle ich złożyli do groby w trumnie(być może czarnej)
Słabości
Poza tym ma słaby refleks i ktoś szybki mógłby go wykończyć.Nie nosi też zbroji, a w niektórych stadiach nie może się poruszać.Nie umie też współdziałać w grupie.
Charakter:
Spokojny, opanowany, często ignoruje wyzywających go, jeżeli nie ma nic do nich.Jeżeli ktoś go mocno wnerwi, może liczyć na Dead-a.
Wygląd
Coś jak ten osobnik z Bleacha.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grimmjow Jeaggerjaques dnia Sob 10:24, 10 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wilczek
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany:
Sob 11:24, 10 Sty 2009 |
|
dobra moze być tylko nie używaj tych hiper atakow za często.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grimmjow Jeaggerjaques
6. Espada
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Las Noches
|
Wysłany:
Sob 12:13, 10 Sty 2009 |
|
A co sądzisz o mojej historii? I kiedy zaczynamy? Maybe dzisiaj?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wilczek
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
|
Wysłany:
Nie 14:43, 11 Sty 2009 |
|
historia też nie jest zła. Jak dla mnie może być dzisiaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |